Česta pitanja

Slanje paketa

Paketi u domaćem transportu na svoje odredište obično stižu unutar standardnog vremena isporuke koje je u okviru od 3 dana (ne uključujući otoke). Logex omogućava korištenje logističkih usluga koje se izvršavaju putem ovlaštenih podugovorenih kurira koji pakete isporučuju od ponedjeljka do petka, tijekom radnog vremena.

Korištenje naših usluga moguće je samo uz opciju sklapanja ponude o suradnji.

Samo pravni subjekti mogu slati pakete putem naše platforme.

Korisnicima naših usluga osiguravamo platformu za kreiranje i slanje pošiljaka koji odgovaraju njihovim zahtjevima i količini paketa koje šalju.

U ovom trenutku ne pružamo dostavu paketa u inozemstvo.

Putem ovlaštenih podugovorenih kurira možete slati pakete maksimalno do 30 kg.

Najmanje dimenzije su 9 cm x 14 cm. Najveća dopuštena dužina jedne stranice iznosi 200 cm, a u zbroju dužine, širine i visine ne smije prelaziti 350 cm.

Točna cijena slanja paketa ovisi o vašim željama i zahtjevima. Ukoliko pakete šaljete svakodnevno, Logex će vam dati individualnu ponudu za proizvode i usluge koje najbolje odgovaraju vašim potrebama.

Neki se paketi zbog dimenzija ili ambalaže ne mogu proslijediti putem sustava pokretnih traka u automatiziranim sortirnim centrima naših podugovorenih kurira. Takve pošiljke kurir ručno skenira i sortira u područnim i sortirnim centrima. Naknada za manipulaciju takvim paketima naplaćuje se po paketu prema važećem cjeniku.

Takve pošiljke između ostalih uključuju:

  • Vreće, gume, zarolane predmete, bale tkanine, kanistre, plastične kante, drvene kutije
  • Pošiljke iz kojih vire dijelovi bilo koje vrste

Na našoj web stranici možete pronaći savjete za pakiranje.

Neprimjereno i/ili nekonvencionalno pakirana roba je uglavnom isključena iz otpreme putem naših partnera. Računala (npr. monitor računala ili prijenosna računala) prevoze se samo u izvornom pakiranju. Isporuka također nije moguća u sljedećim slučajevima:

  • Neprimjereno pakirana roba i/ili nije unutar standarda oblika pakovanja uobičajenog u trgovini
  • Pošiljke koje su očito preteške ili prevelike
  • Svezani ili spojeni paketi, pošiljke otpravljene u drvenim sanducima
  • Pokvarljiva, zarazna ili odbojna roba
  • Ljudski ostatci
  • Životinje ili biljke
  • Pošiljke u vrećama, torbama ili labavo pakirane pošiljke
  • Visoko-vrijedna roba, npr. gotovina, plemeniti metali, dokumenti s novčanom vrijednosti, izvučene srećke i slično, pravi biseri, drago kamenje, nakit
  • Umjetnička djela, predmeti sentimentalne vrijednosti
  • Proizvodi pod temperaturnim režimom
  • Streljivo, vatreno oružje, eksplozivi i slično

Da, i pošiljatelj i primatelj mogu pomoću Track&Trace-a bilo koji paket u pratiti u realnom vremenu. Jednostavno upišite broj paketa u polje Logex Track&Trace-a i prikazat će se trenutni status paketa.

Korisnik usluga iz portfelja tvrtke Logex usluge d.o.o. ostvaruje sva prava na osnovu Općih uvjeta za korištenje usluga pod ugovorenog ovlaštenog kurira.

Odgovornost međutim ne uključuje posljedične štete kao što je na primjer izostanak zarade.

Vrijednost robe se definira kao nabavna vrijednost, za rabljene stvari kao trenutna cijena, a za aukcijske artikle, aukcijska cijena, ovisno o tome koja je u datom slučaju najniža.

U slučaju potrebe moguće je ugovoriti veći iznos pokrića.

Kontaktirajte nas putem kontakt forme.

Isporuka paketa

Paketi se unutar Hrvatske obično isporučuju u roku od 3 radna dana. Dostava se izvršava putem ovlaštenih podugovorenih kurira koji pakete isporučuju od ponedjeljka do petka, tijekom radnog vremena.

U svakom trenutku možete pratiti Vaš paket online. Imajte na umu da naši podugovoreni kuriri koriste distribucijske centre, stoga rute dostave možda neće uvijek izgledati kao izravne. Kako biste vidjeli gdje se Vaš paket trenutno nalazi, jednostavno unesite broj paketa u Logex Track&Trace.

Kurir će ostaviti obavijest i paket vratiti u depo (područno skladište) ili poštanski ured. Na obavijesti ćete naći podatke o adresi gdje možete podići vaš paket.

Paket se nakon isteka perioda skladištenja, od pet radnih dana nakon pokušaja dostave, vraća pošiljatelju.

Ukoliko paket koji ste primili ima vanjsko oštećenje, imate pravo odbiti preuzimanje ili zahtijevati otvaranje paketa, provjeru sadržaja te sastavljanje zapisnika o eventualnom oštećenju.

Prije svega provjerite status paketa pomoću Logex online Track&Trace aplikacije za praćenje paketa. Kako bi to učinili, unesite broj paketa koji Vam je dao pošiljatelj, ili ako ga niste dobili, zatražite pošiljatelja da vam ga pošalje. Nadalje, provjerite je li Vam je kurir ostavio obavijest u slučaju da niste bili na dostavnoj adresi u vrijeme prvog pokušaja dostave. Na njoj je navedeno gdje se Vaš paket nalazi – uskladišteno u depo-u (područnom skladištu) ili u poštanskom uredu. Na obavijesti je također naveden broj paketa, pomoću kojeg možete pratiti paket.

U slučaju da Vam funkcija praćenja paketa ne bude od pomoći, kontaktirajte korisničku službu putem putem kontakt forme. Prilikom ispune zahtjeva obavezno navedite broj paketa kako bismo Vam mogli pomoći u najkraćem roku.

Pošaljite svoje pitanje putem kontakt forme i odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku.